Gespot, Gemeld, Gefixt: meld het met Fixi!
Gespot, gemeld, gefixt: meld het met Fixi
Hoe kan ik een melding maken?
Ga naar www.fixi.nl of download de app in de Play of App store.
- Maak een foto van de melding of voeg een foto toe vanuit je fotobibliotheek.
- Selecteer de locatie of voer de straatnaam in.
- Omschrijf het probleem.
- Dien vervolgens de door jouw gemaakte melding in bij waterschap Hollandse Delta.
- We pakken jouw melding, binnen kantoortijden, dezelfde dag nog op. Doe je de melding buiten kantoortijden? Dan nemen we jouw melding de eerstvolgende werkdag in behandeling.
Spoedmelding? Bel ons!
Wil je met spoed iets melden, bijvoorbeeld omdat een situatie gevaar oplevert, bel dan 088 974 3000.
Weet je niet precies wanneer er wel of geen sprake is van spoed? Bekijk dan de voorbeelden op 'Bij spoed: bel ons!'.
Wat kan ik melden?
Je kunt problemen in je omgeving melden, zoals:
- Zwerfafval in het water
- Dode vissen of vogels in de sloot
- Modder of takken op de weg
- Een te hoog, of te laag waterpeil
- Stinkend slootwater
Hoe lang duurt het?
Ernstige problemen lossen we snel op. Minder dringende zaken plannen we in. Zodra wij met je melding aan de slag gaan, kan je via Fixi de status zien. Heb je nog vragen of opmerkingen over de afhandeling van je melding? Dan kun je deze stellen via je melding in Fixi.